Riadenie materiálového toku
Softvérové moduly pre intralogistiku
- Optimálne mapovanie a efektívne riadenie materiálového toku
- Optimálne využívanie prepravných zdrojov
- Rozsiahle možnosti analýzy
- Integrovaný systém s hardvérom a softvérom
- Jednoduchá komunikácia systémových komponentov
- Vysoká flexibilita vďaka modulárnemu dizajnu
- Rýchla implementácia vďaka jednoduchému pripojeniu
- Odolnosť voči budúcnosti vďaka škálovateľnosti
Ďalšie informácie týkajúce sa našej ponuky vám radi poskytnú naši špecialisti:
+421 37 6922 412
Moduly systému riadenia materiálových tokov STILL tvoria kompletný systém riadenia skladu (WMS), ktorý možno použiť na riadenie, mapovanie a analýzu všetkých tokov tovaru a informácií v celom intralogistickom reťazci. Systém možno použiť pre viacero lokalít a širokú škálu odvetví z oblasti výroby, obchodu a služieb. V riešení systému STILL sú všetky hardvérové a softvérové komponenty modulárne a vzájomne koordinované, od terminálu STILL až po riadenie skladu a systém vychystávania objednávok.
Výhody systému riadenia materiálového toku od spoločnosti STILL
Počas ukladania a vyberania má vozidlo prístup k presným súradniciam miest uloženia. V závislosti od technického stavu systému EDP (alternatívne: systém ERP) a požadovanej úrovne komfortu je možné zvoliť manuálne zadávanie cieľových súradníc, skenovanie prostredníctvom snímača čiarových kódov alebo prenos cieľových údajov zo systému riadenia skladu pre pripojenie navigácie iGo pilot.
- Moderná systémová architektúra s možnosťou aktualizácie/uvoľnenia pre hardvér, softvér a integráciu do existujúcich zákazníckych systémov
- Flexibilné použitie systému riadenia skladu, dopravy a/alebo vychystávania objednávok ako samostatného riešenia alebo modulov systému STILL MMS
- Prepojenie asistenčných systémov vodiča STILL a automatizačných riešení STILL na optimálne využitie vozidla v sklade
- Hardvér prispôsobený aplikácii a vozidlu (napr. elektrická a mechanická príprava pre terminály STILL, ako aj tlačiarne a skenery)
Cieľom softvérových riešení spoločnosti STILL je zabezpečiť efektívnu interakciu na všetkých úrovniach skladovej logistiky, od prevádzkovej úrovne vozíkov až po riadenie dopravy a zásob.
- Úroveň: Systém riadenia tovaru ERP (napr. SAP)
- Úroveň: Systém riadenia skladu - riešenie "STILL Systém riadenia skladu" (dokovacia stanica iGo insights)
- Úroveň: Systém riadenia dopravy - riešenie "STILL Systém navádzania vozidla" (dokovacia stanica iGo insights)
- Úroveň: Asistenčné moduly pre vozidlá - terminál riešení, navigácia iGo pilot, softvér AGV
- Úroveň: Vozíky - Riešenie "Manuálne riadené vozíky, poloautomatizované vozíky, automaticky riadené vozíky (AGV)
Systém riadenia skladu
Systém riadenia skladu organizuje správu zásob a umiestnenia. Tu je zodpovedaná otázka "Kde je koľko výrobkov?" a prenáša sa do systému plánovania podnikových zdrojov (ERP). Pomocou systému riadenia skladu možno individuálne riadiť všetky pohyby tovaru: od príjmu tovaru cez kontrolu skladu a vychystávanie objednávok až po zabezpečenie prehliadky a nakládku pri výdaji tovaru. Pre systémy riadenia skladu existujú rôzne systémové riešenia. Samozrejme, možno použiť aj existujúce, vlastné riešenia. Dátová komunikácia prebieha prostredníctvom terminálov, štandardizovaných rozhraní alebo príslušného middlewaru.
Systém navádzania vozidiel
Prepravný systém alebo systém navádzania vozidiel určuje, "ktoré vozidlo má kam ísť, aby niečo prepravilo". Rozdeľuje a optimalizuje prepravné úlohy s prihliadnutím na rôzne kritériá, ako sú nadväzujúce jazdy, priority zákaziek a typy prepravných zákaziek - buď manuálne, poloautomatizovane či plne automatizovane. V prípade automatizovaných systémov ho možno doplniť softvérom na monitorovanie iGo insights, ktorý umožňuje sledovať a analyzovať prepravné pohyby.
Informačný systém
Zachytáva všetky údaje o objednávkach v reálnom čase a prehľadne poskytuje príslušné kľúčové údaje logistiky pre rozsiahle možnosti analýzy.
iGo insights
iGo insights využíva princíp strojového učenia na zlepšenie výkonu vášho automatizovaného systému. Všetky údaje zozbierané riadiacim systémom AGV za dlhé časové obdobie sa nahrávajú do cloudu na vyhodnotenie a sú prístupné online prostredníctvom šifrovaného webového portálu.
Z množstva zozbieraných informácií o procesoch možno filtrovať korelácie a odvodiť konkrétne odporúčania pre činnosť, čím sa optimalizuje dostupnosť a výkonnosť vášho systému.
Navigačné rozhranie iGo pilot
Počas ukladania a vyberania má vozidlo prístup k presným súradniciam miest uloženia. V závislosti od technického stavu systému EDP (alternatívne: systém ERP) a požadovanej úrovne komfortu je možné zvoliť manuálne zadávanie cieľových súradníc, skenovanie prostredníctvom snímača čiarových kódov alebo prenos cieľových údajov zo systému riadenia skladu pre pripojenie navigácie iGo pilot.