Objavte poslanie našich technikov
Deň s našim servisným technikom
Ako servisný technik v spoločnosti STILL ste naším kľúčovým hráčom. Budete zodpovedný za údržbu, bezpečnostné kontroly a opravy vysokozdvižných vozíkov u našich zákazníkov. Poradenstvo v oblasti našich komplexných riešení a služieb je samozrejmosťou. Zo strany vhodného kandidáta očakávame technické zručnosti, ale aj danosti v oblasti poradenstva a dobrých vzťahov so zákazníkmi.
Deň s našim servisným technikom
Prečítajte si rozhovor s naším jazdiacim servisným technikom Stanislavom Baginom, z ktorého sa dozviete aká bola jeho cesta do spoločnosti STILL a tiež ako vyzerá bežný pracovný deň servisného technika v našej spoločnosti.
Ako si sa dozvedel o spoločnosti STILL a že hľadajú zamestnancov/servisných technikov?
Zaujala ma ponuka spoločnosti na pracovnom portáli Profesia.sk, kde hľadali servisného technika. Mal som už skúsenosti s opravou vozíkov a táto práca ma bavila, takže som chcel pri nej zotrvať. V STILL som napokon už viac ako 8 rokov a som tu spokojný. Práca servisného technika je zaujímavá, rozhodne nie stereotypná a často plná výziev.
Čo rozhodlo o tom, že si túto prácu prijal?
Bola to práca, ktorú som už poznal a chcel ju naďalej robiť. Benefitom, ktorý potešil, bol 13. plat, ako aj 5 dní dovolenky naviac i tretí dôchodkový pilier, ktorý využívam. Veľmi mi vyhovuje pracovný čas, keď viem, že ráno idem do práce a večer môžem byť doma s rodinou. U predchádzajúceho zamestnávateľa sme totiž mávali dosť výjazdov po Európe.
Aký je tvoj typický pracovný deň? Čo je náplňou práce servisného technika?
Môj pracovný deň začína o 7:00 ráno. Väčšinou už viem, čo ma čaká a ku ktorému zákazníkovi pôjdem. Základnou náplňou mojej práce je pravidelný servis vozíkov, ich bežná údržba, technická kontrola, opravy podľa potreby zákazníka. Najviac ma bavia opravy, ktoré nie sú až také bežné, a pri ktorých sa musí človek aj trocha zamyslieť.
Zažil si pri svojej práci nejaký kuriózny prípad?
Kuriózne sú niekedy dôvody, pre ktoré nás volajú na opravu. Stalo sa mi napríklad, že zákazník tvrdil, že je vozík pokazený, lebo mu za jazdy niečo kvapká na hlavu. Vysvitlo, že mal rozbité strešné sklo. Tiež si pamätám na prípad, kedy zákazník volal, že má niečo na vozíku zlomené a vozík nefunguje. Keď som prišiel, vozík bol skutočne veľmi pokrivený. Až potom nám skladníci povedali, že vozík spadol z dvojmetrovej rampy. Oprava trvala pár dní, trochu dlhšie ako bežne, ale podarilo sa nám ho spojazdniť a bez problémov funguje doteraz. Každému zákazníkovi aj pri tých menej bežných opravách sa snažíme pomôcť bezodkladne a sme schopní spolu s tímom riešiť rôzne technické problémy.
Čo sa ti na spoločnosti STILL páči najviac?
Okrem už spomínaných benefitov ako 13. plat a dovolenka naviac, je to firemná atmosféra. Platí tu benefit, že firma vás podporí aj v prípade súkromných ťažkostí. Takisto kolegovia sú veľmi priateľskí a ochotní, pomôžu, poradia. Ešte sa mi nestalo, že by mi niektorý povedal nie, keď som si náhodou nevedel dať s niečím rady.
Je fajn, že párkrát do roka sa stretávame aj s kolegami, ktorí pracujú stovky kilometrov od nás a máme možnosť spoznať sa, vymeniť si skúsenosti. Vidíme sa hlavne na firemných akciách - firemná lyžovačka vo februári, v júni je to zas letná porada, spojená s celovíkendovými firemnými voľnočasovými aktivitami či tradičný vianočný večierok.
Môže ísť podľa teba do firmy pracovať aj človek bez skúseností?
Určite áno. Osobne si myslím, že človek nikdy predtým nemusel opravovať vozíky, stačí mať technické myslenie, byť šikovný a mať záujem o prácu. Dá sa to naučiť rýchlo, sám som začínal tak, že som predtým vozík videl len na obrázku a v sklade a všetko som sa dokázal naučiť.
STILL tiež ponúka školiaci plán. U mňa, už ako skúsenejšieho servisného technika, sa týkal najmä oboznámenia s diagnostickým a katalógovým programom firmy, s programom na tvorbu zákaziek. Ale firma dokáže záujemcu zaškoliť od úplných základov. Školiaci plán prebieha pár týždňov v dielni v Nitre, príapdne aj v Prahe. Práce v STILL sa teda určite netreba báť aj keď ste nováčikom.
Ako servisný technik (mechatronický technik) zodpovedáte za opravu, údržbu a bezpečnostnú kontrolu elektrických a spaľovacích motorov poháňaných vysokozdvižných vozíkov a priemyselných vozíkov u našich zákazníkov.
Budete tiež vykonávať analýzy chýb v mechanických, hydraulických, elektrických a elektronických systémoch, ktoré sú potrebné na izoláciu možných príčin chýb a na odstránenie existujúcich porúch.
Naše aktuálne pracovné ponuky pre váš nástup ako mechatronický technik v oblasti služieb nájdete tu. Objavte svoje profesionálne príležitosti s prémiovou značkou STILL. Staňte sa súčasťou špičkového tímu!
Odoslať prácu: