Spokojnosť zákazníkov
Váš názor zaváži.
Náš cieľ: chceme byť spoločnosť s najvyššou spokojnosťou zákazníkov na trhu.
Vpred nás ženiete Vy! Už takmer storočie horlivo a neprestajne pracujeme na zlepšení našich produktov a služieb.
Neustále skúmame spokojnosť zákazníkov a zaznamenávame, ako sú spokojní s našimi produktmi a službami. Súčasťou sú konkrétne úspechy a spätná väzba zákazníkov o každodennej práci. Tento nástroj stavia na výpočte vernosti zákazníkov, tzv. Net Promoter Score (NPS), čo je číselný koeficient, ktorý vypočítame z pravidelných prieskumov medzi zákazníkmi.
Pri osobných rozhovoroch zákazníci pravidelne vyjadrujú spokojnosť so značkou STILL. Ich hodnotenie celkom pravidelne zahŕňa naše služby a spracovanie zákaziek: "Vždy máme niekoho k dispozícii, keď potrebujeme podporu." Služby musia byť zákazníkom dostupné nepretržite a v nevyhnutných prípadoch musia zamestnanci STILL zákazníka urýchlene navštíviť – po urgentnom telefonáte 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Pre nás je tento mimoriadny servisný výkon dôležitejší ako značka spoločnosti , definuje základný princíp našej činnosti, t. j. maximálne zameranie na zákazníka. Aby sme mohli zmerať náš úspech, každý rok zatelefonujeme 25 000 respondentov v 20 krajinách, vypočujeme si spätnú väzbu zákazníkov, ktorá sa týka služieb a výrobkov značky STILL.
Podstatou rozhovoru je zásadná otázka ku koeficientu NPS:
„Nakoľko je pravdepodobné, že by ste odporučili spoločnosť STILL priateľom a známym?“
Miera vernosti zákazníkov NPS – vysvetlenie
Zákazníci odpovedajú na otázky, či by našu spoločnosť odporučili, bodovaním na stupnici od 0 do 10. Koeficient NPS ukazuje, aká je pravdepodobnosť, že nás zákazník odporučí. Medzinárodne uznávané hodnotenie potenciálnym zákazníkom umožní pozrieť sa na spoločnosť STILL nezaujato. Výsledky sú analyzované a rozdelené do troch kategórií:
9–10: zákazník je verný značke a produktom, s najväčšou pravdepodobnosťou spoločnosť odporučí.
7–8: zákazník je spokojný. Pravdepodnosť, že zákazník spoločnosť odporučí, je skôr nízka. Zákazník vyjadrí buď pozitívny alebo negatívny názor na spoločnosť.
0–6: zákazník s najväčšou pravdepodobnosťou spoločnosť neodporučí.
Koeficient NPS sa vypočíta z nasledujúceho vzorca:
NPS = podporovatelia (% všetkých respondentov) – kritici (% všetkých respondentov). To znamená, že uvedená hodnota sa pohybuje medzi +100 a -100.
Čo sa stane so spätnou väzbou od Vás
Prieskum nám umožní zaznamenať mimoriadne pozitívne reakcie aj kritiku od našich zákazníkov. Negatívnu spätnú väzbu berieme vážne a vnímame ju ako príležitosť zlepšiť konkrétne veci do budúcnosti.
Po vyjadrení negatívnej spätnej väzby napríklad opätovne kontaktujeme zákazníka. V podrobnej diskusii otvárame problémy, ktoré viedli k sťažnosti, analyzujeme hlavnú príčinu , cieľom je zlepšiť proces alebo prísť s produktom, s ktorým bude zákazník spokojný.
Aktuálne údaje z nášho prieskumu spokojnosti zákazníkov hovoria samé za seba. Prejavom našich schopností nie sú naše produkty ani služby, ale Vy!
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu:
Nové vozíky: 93 % zákazníkov vyjadrilo spokojnosť (NPS: 51,1)
Prenájom: 95 % zákazníkov vyjadrilo spokojnosť (NPS: 56,9)
Použité vozíky: 93 % zákazníkov vyjadrilo spokojnosť (NPS: 56,6)
Údržba a servis: 95 % zákazníkov vyjadrilo spokojnosť (NPS: 59,1) *
* Databáza 04.2023-03.2024 / STILL EMEA / 26.509 telefonátov
Chcete sa znova zúčastniť tohto prieskumu? Svoje údaje zadajte do nižšie uvedeného formulára:
Vaše osobné údaje budú spracované na účely prieskumu spokojnosti zákazníkov, zlepšenie našich služieb a možnosť kontaktovať Vás. Na tieto účely budú Vaše údaje poskytnuté externým poskytovateľom služieb. Údaje poskytujete dobrovoľne. Upozorňujeme, že neúplné údaje neposlúžia vôbec alebo nebudú pre zamýšľaný účel úplné. V takom prípade môžu byť spracované mimo ustanovení nariadenia GDPR. Pre také prípady sme zabezpečili dodržanie príslušnej ochrany osobných údajov. Podrobné informácie o zásadách ochrany osobných údajov a našich oprávneniach nájdete v našom vyhlásení o ochrane osobných údajov.