Kľúčový hráč v spoločnosti STILL

Servisný technik

Naši servisní technici

Ak nastúpite na vysoko špecializovanú pozíciu servisného technika v dobre situovanej spoločnosti, budete môcť prijímať nové výzvy z vlastnej iniciatívy s vedomím, že sa Vám Vaše odhodlanie oplatí. Podieľajte sa úspechu spoločnosti.


Aktuálne voľné pracovné miesta ako servisný technik v spoločnosti STILL

Ako servisný technik (mechatronik) ste zodpovedný za opravu, údržbu a bezpečnostnú kontrolu vysokozdvižných vozíkov a priemyselných vozíkov poháňaných elektrickým a spaľovacím motorom u našich zákazníkov. Budete tiež vykonávať analýzu chýb mechanických, hydraulických, elektrických a elektronických systémov, ktorá je potrebná na zistenie možných základných príčin a odstránenie existujúcich porúch. Naše aktuálne pracovné ponuky na pozíciu mechatronika v oblasti servisu nájdete tu. Uchopte svoju príležitosť a staňte sa súčasťou špičkového tímu prémiovej značky STILL.


Pracovné prostredie servisného technika

Naši servisní technici o svojej každodennej práci v spoločnosti STILL

Nájdite svoje miesto v našom tíme.

Prečo patríme medzi popredných svetových dodávateľov intralogistických riešení na mieru pre vysokozdvižné vozíky, skladovaciu techniku, softvér a služby?

Pretože máme prvotriedny tím! Každá pozícia v našej spoločnosti zamestnáva a priťahuje skvelých ľudí. Pomáhame si navzájom a naša tímová práca vytvára dokonalé riešenia!

Interview Julie Hoff
Interview Julie Hoff

Prečo pracovať v spoločnosti STILL ako servisný technik?
Služobný automobil/Pojazdná dielňa

Váš pracovný deň sa začína s vozidlom zákazníckeho servisu zaparkovaným priamo pred Vaším domom. To znamená, že Váš pracovný deň sa začína v okamihu, keď vyjdete zo svojich vchodových dverí, takže nie je potrebné meniť vozidlá ani zbierať ťažkopádny materiál. Namiesto toho môžete rovno vyraziť k prvému zákazníkovi.

Svoj pracovný deň si štruktúrujete sami

Ako kontaktná osoba pre našich zákazníkov vo Vašom regióne môžete po konzultácii s koordinátorom servisných služieb plánovať svoje každodenné návštevy zákazníkov. Môžete tak priamo ovplyvňovať svoj pracovný čas a program svojho dňa.

Denne budete v priamom kontakte s našimi zákazníkmi,

Pre našich zákazníkov ste nepostrádateľní a zastupujete spoločnosť ako stála kontaktná osoba. Staráte sa o našich zákazníkov vždy, keď naše zariadenie vyžaduje opravu na mieste, servis alebo bezpečnostné testy.

Máte pestrý a rôznorodý súbor povinností

U zákazníka pôsobíte ako profesionálny odborník na celý sortiment výrobkov. Či už ide o dieselové alebo elektrické vysokozdvižné vozíky, ťahače alebo skladové vozíky, servis je vo Vašich rukách. To znamená, že každý deň môžete očakávať rôzne úlohy a činnosti, ako aj úlohy v najrôznejších spoločnostiach. Niekedy budete radiť miestnemu poľnohospodárovi, inokedy to bude manažér vozového parku veľkej logistickej spoločnosti, ktorá potrebuje Vašu podporu.

Budete pravidelne školení a vzdelávaní

Váš osobný a profesijný rozvoj je pre nás veľmi dôležitý. Pravidelnými školeniami v našom školiacom stredisku STILL sa dozviete všetko o vysokozdvižných vozíkov a budete si neustále rozširovať a zlepšovať svoje odborné znalosti v praxi.

Využívajte svoje silné stránky každý deň

Popri technických znalostiach budú absolútne nevyhnutné aj Vaše schopnosti riešiť problémy. Každá návšteva zákazníka je iná a vyžaduje si, aby ste využili svoju kreativitu, poradenské schopnosti a zameranie na zákazníka. Samozrejme, Vaši kolegovia z oddelenia podpory prvej a druhej úrovne sú Vám v tomto smere tiež k dispozícii.

Máte možnosť rozvíjať sa v rámci spoločnosti

V spoločnosti STILL môžete pomôcť formovať svoj vlastný profesionálny rozvoj. Naša organizačná štruktúra Vám ponúka možnosť urobiť ďalší kariérny krok a prevziať odbornú aj disciplinárnu zodpovednosť ako regionálny servisný manažér.


Atraktívne pracovné podmienky

Ako servisného technika v spoločnosti STILL Vás čaká vzrušujúca oblasť činnosti, v ktorej sa budete každý deň ďalej rozvíjať.

Znamená to tiež atraktívne benefity a podmienky:

  • stabilná práca v nadnárodnej spoločnosti
  • Zodpovedajúce platové ohodnotenie/bonusový systém
  • Doplnková dovolenka
  • Trinásty plat
  • MultiSport karta
  • Možnosť jazykového vzdelávania
  • Príspevok do III. piliera a iné
  • Atraktívny pracovný model

Rozhovor - Deň s našim servisným technikom
  • Názov: Stanislav Bagin
  • Pozícia: Servisný technik, Bratislava a okolie

Ako si sa dozvedel o spoločnosti STILL a že hľadajú zamestnancov/servisných technikov?
Zaujala ma ponuka spoločnosti na pracovnom portáli Profesia.sk, kde hľadali servisného technika. Mal som už skúsenosti s opravou vozíkov a táto práca ma bavila, takže som chcel pri nej zotrvať. V STILL som napokon už viac ako 8 rokov a som tu spokojný. Práca servisného technika je zaujímavá, rozhodne nie stereotypná a často plná výziev.

Čo rozhodlo o tom, že si túto prácu prijal?
Bola to práca, ktorú som už poznal a chcel ju naďalej robiť. Benefitom, ktorý potešil, bol 13. plat, ako aj 5 dní dovolenky naviac i tretí dôchodkový pilier, ktorý využívam. Veľmi mi vyhovuje pracovný čas, keď viem, že ráno idem do práce a večer môžem byť doma s rodinou. U predchádzajúceho zamestnávateľa sme totiž mávali dosť výjazdov po Európe.

Aký je tvoj typický pracovný deň? Čo je náplňou práce servisného technika?
Môj pracovný deň začína o 7:00 ráno. Väčšinou už viem, čo ma čaká a ku ktorému zákazníkovi pôjdem. Základnou náplňou mojej práce je pravidelný servis vozíkov, ich bežná údržba, technická kontrola, opravy podľa potreby zákazníka. Najviac ma bavia opravy, ktoré nie sú až také bežné, a pri ktorých sa musí človek aj trocha zamyslieť.

Zažil si pri svojej práci nejaký kuriózny prípad?
Kuriózne sú niekedy dôvody, pre ktoré nás volajú na opravu. Stalo sa mi napríklad, že zákazník tvrdil, že je vozík pokazený, lebo mu za jazdy niečo kvapká na hlavu. Vysvitlo, že mal rozbité strešné sklo. Tiež si pamätám na prípad, kedy zákazník volal, že má niečo na vozíku zlomené a vozík nefunguje. Keď som prišiel, vozík bol skutočne veľmi pokrivený. Až potom nám skladníci povedali, že vozík spadol z dvojmetrovej rampy. Oprava trvala pár dní, trochu dlhšie ako bežne, ale podarilo sa nám ho spojazdniť a bez problémov funguje doteraz. Každému zákazníkovi aj pri tých menej bežných opravách sa snažíme pomôcť bezodkladne a sme schopní spolu s tímom riešiť rôzne technické problémy.

Čo sa ti na spoločnosti STILL páči najviac?
Okrem už spomínaných benefitov ako 13. plat a dovolenka naviac, je to firemná atmosféra. Platí tu benefit, že firma vás podporí aj v prípade súkromných ťažkostí. Takisto kolegovia sú veľmi priateľskí a ochotní, pomôžu, poradia. Ešte sa mi nestalo, že by mi niektorý povedal nie, keď som si náhodou nevedel dať s niečím rady.Je fajn, že párkrát do roka sa stretávame aj s kolegami, ktorí pracujú stovky kilometrov od nás a máme možnosť spoznať sa, vymeniť si skúsenosti. Vidíme sa hlavne na firemných akciách - firemná lyžovačka vo februári, v júni je to zas letná porada, spojená s celovíkendovými firemnými voľnočasovými aktivitami či tradičný vianočný večierok.

Môže ísť podľa teba do firmy pracovať aj človek bez skúseností?
Určite áno. Osobne si myslím, že človek nikdy predtým nemusel opravovať vozíky, stačí mať technické myslenie, byť šikovný a mať záujem o prácu. Dá sa to naučiť rýchlo, sám som začínal tak, že som predtým vozík videl len na obrázku a v sklade a všetko som sa dokázal naučiť.
STILL tiež ponúka školiaci plán. U mňa, už ako skúsenejšieho servisného technika, sa týkal najmä oboznámenia s diagnostickým a katalógovým programom firmy, s programom na tvorbu zákaziek. Ale firma dokáže záujemcu zaškoliť od úplných základov. Školiaci plán prebieha pár týždňov v dielni v Nitre, príapdne aj v Prahe. Práce v STILL sa teda určite netreba báť aj keď ste nováčikom.